subota, 13. listopada 2018.

Fadilov život na dva točka: Motociklom prešao više od 300.000 kilometara

Fadil Osmičević (57) iz gračaničkog naselja Malešići, iako nije glumac, s brojnim bh. i hrvatskim filmskim glumcima je “na ti”. Punih sedam godina, koliko je trajalo snimanje hrvatske serije “Vila Maria”, Osmičević, koji u Zagrebu živi još od prije rata, osiguravao je filmski set. 

U posljednjih desetak godina njegova ljubav je motociklizam, a svojim dvotočkašem do sada je prešao 300.000 kilometara. Osmičević sa suprugom Suzanom veoma često stigne u rodne Malešiće, na imanje gdje se najbolje odmori od svakodnevnih obaveza.

Među bajkerima i lovcima Fadil je poznat po svom imidžu - dugoj sijedoj bradi.

- Moja brada oslikava moj slobodan stil življenja. Ispočetka, dok me ljudi bolje ne upoznaju, malo im ju čudno - bajker koji voli ići u lov, bajker koji osigurava filmski set... - kaže Osmičević.

Život na dva točka, putevi, motorijade, to je sadašnji život Fadila Osmičevića.

- Sa tri vrste motocikala prešao sam stotine hiljada kilometara. Prošao sam dvadeset zemalja Evrope, Azije i Afrike. Zna se desiti da i po dvije sedmice ne dođem kući, jer uživam u vožnji motociklom - navodi Osmičević, koji je do sada sedam puta organizirao motokros Zagreb - Srebrenica.

0 komentari:

Objavi komentar