nedjelja, 14. listopada 2018.

Prošao sam pola svijeta, ali na rodnoj grudi je najljepše

Safet Škopo (67) i njegova supruga Azra su među rijetkim bošnjačkim povratnicima u selo Stupna kod Šipova, koji su se vratili 2004. godine.


 Malo komšija

Prema popisu stanovništva iz 1991. godine, u ovom mjestu, sedam kilometara udaljenom od Šipova, živjelo je 275 stanovnika, od toga 33 Bošnjaka. Lokalne vlasti su zaboravile ovo povratničko mjesto kao i brojna druga koja se nalaze na području općine Šipovo.

Danas u selu živi još nekoliko Safetovih komšija srpske nacionalnosti, putnika namjernika ima s vremena na vrijeme, a najčešći prolaznici su lovci.

- Nisam mogao naći posao u Jajcu pa sam se odlučio vratiti korijenima i početi se baviti stočarstvom i poljoprivredom. Dugo godina bio sam vozač u ATP „Vrbas“ Jajce, prošao sam pola svijeta, ali na rodnoj grudi je najljepša - kazuje nam Škopo, koji je tek nedavno stekao pravo na penziju.

Porodica Škopo počela je prvo s uzgojem ovaca, da bi se u posljednje vrijeme orijentirali na junad, iako se, kako kaže, državne vlasti slabo brinu o stočarima.

Pronašao mir

- Došla su teška vremena, teško je pronaći egzistenciju u nekom privrednom sektoru... Mnogi bježe sa sela u grad, a kod mene je to suprotno. Osim što sam pronašao svoj mir, uzgojem stoke osigurao sam sebi dostojan život - kazuje Škopo.

Posjeta glavnog imama

U posjeti bračnom paru Škopo nedavno je boravio glavni imam MIZ Jajce Zehrudin ef. Hadžić.

- Stupna je, nažalost, još jedan primjer uz mnoga druga mjesta u Bosni i Hercegovini koja su postala pusta. Međutim, zahvaljujući ljudima poput Safeta, vjetar nije izbrisao tragove naroda u tim mjestima – kaže ef. Hadžić. 


0 komentari:

Objavi komentar