srijeda, 24. listopada 2018.

Nakon razvoda muž zapalio kuću koja je pripala njegovoj supruzi


Ian Clowes iz Poola u Velikoj Britaniji zapalio je kuću nakon što je njegova supruga dobila pravnu bitku i izbacila ga iz njihovog do tada zajedničkog doma. Eksplozija je bila toliko jaka da su komšije mislile da je riječ o bombi, prenosi The Sun.
"Mislio sam da je eksplodirala bomba. Bio je to najglasniji zvuk koji sam ikada čuo. Onda sam vidio ogroman crveni plamen", rekao je njihov komšija Steve Purton.
Komšije se čude što je iko preživio.

"Čula sam jaku eksploziju i potrčala do ulaznih vrata. Bila sam potresena kada sam vidjela štetu. Čudo je što niko nije poginuo", kazala je njihova komšinica Lorna Rood.

Kada je Ian aktivirao plinsku bocu, u kući su bili on i njegova bivša supruga Elaine. Samim čudom su preživjeli.

Elaine ima manje povrede, dok je Ian, koji je u bolnici uhapšen zbog sumnje da je nanio krivičnu štetu s namjerom da ugrozi život, pretrpio ozbiljnije povrede.

"Ona ima rezove i modrice. Još uvijek je u šoku, ali je sretna što je uopće živa", rekla je Carole, Elainina sestra.

Cijela drama odvila se jer je Ian trebao biti deložiran iz njihovog zajedničkog doma. On i Elaine su se razveli prije dvije godine. U početku su kuću podijelili na dva odvojena stana. No, kada je Elaine dobila pravnu bitku i vlasništvo nad kućom željela ga je izbaciti.
Izvor: klix.ba

0 komentari:

Objavi komentar